Kontakt
    The clean solution
    Ikona Kantine

    ISS O2

    Izuzetan kvalitet i znatna ušteda u kompaniji O2 imaju najveći prioritet

    ISS O2 u Slauu

    MEIKOvo rešenje je postiglo očekivana poboljšanja u pogledu efikasnosti i produktivnosti.

    IISS je odgovoran za takozvani „total facility management“ glavnog sedišta kompanije O2 UK, jednog od vodećih preduzeća u oblasti digitalne komunikacije.

    Lokacija u ulici Bath Road u mestu Slau je koncipirana za 2.500 zaposlenika. Zadaci ISS-a pri tome obuhvataju obezbeđenje prehrane u kompaniji, kao i održavanje i čišćenje zgrada i objekata. „Kao što to može da se očekuje, postupak nabave mašina za pranje sudova u ISS-u je vrlo strog”, objašnjava generalni direktor ISS-a zadužen za prehranu i ugostiteljstvo, Richard Bond.

    „Prethodna mašina (jednog drugog proizvođača) je bila stara šest godina i već jako nepouzdana. Bilo je sve više problema, uglavnom zbog masnih naslaga u sistemu toplotne pumpe. Zatražili smo i uporedili četiri ponude različitih proizvođača, jer za vreme ručka obično serviramo oko 1.000 obroka. Ta situacija se poklopila sa početkom saradnje sa Airedale Technical Services, preduzećem za održavanje kuhinjske opreme. Oni su nam preporučili proizvođača MEIKO. Čak i ostale tri ponude su bile od proizvođača iz Nemačke”.

    „Svaki proizvođač je interpretirao zahteve na svoj način, ali su najvažniji kriterijumi bili jednoznačni: velika snaga uz minimalnu potrošnju energije, hemikalija i vode”.

    „MEIKO je pokazao da je njegova mašina barem jednako dobra kao i ostala rešenja."

    „MEIKO je pokazao da je njegova mašina – to jedna mašina za pranje sudova sa transportom korpi UPster K-M280 – barem jednako dobra kao i ostala rešenja. Na početku sam bio malo skeptičan, jer još nikada ranije nisam čuo za MEIKO pa nisam ništa ni znao o kvalitetu njihovih mašina. Glavno sedište MEIKO-vog predstavništva u Engleskoj je ovde u našem mestu. Zato sam jednostavno direktno otišao do njih pa sam u kvalitet mašina mogao da se proverim i izbliza na licu mesta. To me je uverilo.”

    „Osim toga, MEIKO-vo rešenje je postiglo moja očekivana poboljšanja u pogledu efikasnosti i produktivnosti. A ono što nije za zanemariti je i da je mašina koštala 10.000 funti manje od ostale tri ponuđene mašine! Šest meseci od početka potrage za novim sistemom potpisali smo ugovor sa MEIKO-m.”

    „Vrlo su me impresionirali tehnički servis i podrška menadžera projekata na mestu ugradnje.”

    „Lee Slater, menadžer projekata u preduzeću Airedale, je radio zajedno sa MEIKO-vim odeljenjem za tehnički servis”. Zajedno i detaljno su proverili mesto ugradnje. Prošli su rutu u zgradi sve do konačnog mesta instalacije pa su uspeli oko svega da se dogovore. Zato je instalacija bila vrlo brza i sve je bilo gotovo za čas. To je dobar primer koji pokazuje da se isplati da se situacija na licu mesta ispita detaljnije.”